MY FIRST CLASS AT HOU..

Dear bloggy, hr niq dpt kls pertamaku...klasnyah mr huy..lmyan seru sihh..nambah ilmu skalian latian buat jadi nak kuliahan ..hehe..hari ni arabian menu..mbludakk bgt makananyah..poll2lan lah..sampai muntah tadi aku, kebanyakan makan semangka..hehe..porsi makan banyak, tapi yg dateng cuman sedikit..jadinyah yakk gitu deh,...bs nebak kan...hr ni q mbungkus lauk ma buah2han..buat dirmh..

oh y ap wajahku ini kevietnam2naman yakk??kok slalu byk yg ngira ku org vietnam sih, tadi pas q ma mba yati naek bis pak sopirnyah sama kondekturnyah ngajak omong kau aku kan jelas plonga-plongo..nd atau ap2..senyum2 aj aku..la tsrs mba yati yg nyambung kan ..wajarlah..dy kan dah 2th disini..kt mba yati pak sopir ma kondektur itu ngira ku ni org vietnam..katnyah wajahku mirip lkyk vietnamese..padahal yakk kloq pikir2 nda juga to??

bloggy hr ni q seneng skaligus takut..ndredeg..tak sabar menanti besuk..besuk ultahku..aku seng bgt diultaku yg ke17 ni, aku msh bs ngrayain dg kondisi yg sehat..aminn..tapi aku juga sedih..skrg aku tambah tua..umurku semakin berkurang..hari demi hari..aku musti belajar dewasa...tumbuh menjadi org yg jauh jauh lebih baik tiap harinya..harus bs..yg bs berguna buat org banyak..aminnn..

aku hanya berharap diultahku yg ke17 besuk aku bs menjadi org yg semakin mandiri, semakin baik, dewasa, jauhhh2 lebih baik dari sebelumnyah..pokokknya wish me te best lah..aminnn...

dah dulu y bloggy aku ngantukk, mo tidur dulu nih..taa..ass bloggy...

0 komentar: